reklama

vraj, čo je ženské a čo naopak nie?

Nikdy mi nenapadlo položiť si tú otázku, kým som ju nenašla nedávno v diskusii u jednej priateľky. Po jej prečítani mi okamžite prišlo na um mnoho vlastností, žartovné nevynímajúc, ktoré považujem za ženské, nad tým druhým som musela porozmýšľať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (90)

Neženské je podľa mňa, keď žena nadáva a rozpráva oplzlé vtipy. Aj keď si možno myslí, že je to COOL. Aj keď jej možno niekto tlieska. Pamätám sa na šok pri jednom stretnutí, keď dievča, ktoré dovtedy pôsobilo na mňa krehko, milo a nežne, sa na jednej oslave spýtalo takú oplzlosť, že priviedlo celú spoločnosť do rozpakov. Nech rozmýšľam, ako chcem, ďalšie veci mi nenapadajú. Možno ešte obraz ženy s cigaretou v ústach, lenže tá mi vadí aj pri mužoch...

... ženské je nebyť političkou :) nemôžem si pomôcť, ale politika zbaví ženskosti aj tú najkrehkejšiu dámu... ženské je, keď si žena kúpi každý rok novú vlnu, hoci má v skrini päť rozštrikovaných svetrov, keď hodí do odpadkov nepomačkanú krabicu od mlieka (muži údajne všetky veľkorozmerné odpadky najprv zmačkajú), keď v zime mrzne v tenučkých pančuškách a týra nohy vo vysokých opätkoch, keď nenávidí Angelinu Jolie :), keď sa postaví pred skriňu praskajúcu vo švíkoch a nemá si čo obliecť, keď si prehrabne vlasy, kedykoľvek sa na ňu pozrie nejaký muž, moja sestra si údajne prečesala vlasy po každom zídení lyžiarskeho svahu a jej budúci muž sa do nej okamžite zamiloval :))) ženské je, keď sa žena rozplače pre nevydarený obed, no nestratí nervy, ak sa jej dieťa zraní pri páde z bicykla, keď sa snaží mať posledné slovo, hoci už nemá čo povedať :), keď žiarli na predchádzajúce milenky svojho partnera (muži údajne žiarlia na všetkých svojich nástupcov), keď z nevery obviňuje zásadne "tú beštiu, čo ho zviedla" a nikdy nie svojho drahého...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz vážne. Najženskejšie?

Materstvo, neha, súcit a slzy... Hoci, keď tak o tom rozmýšľam, ak by sa muži nehanbili plakať, možno by bol svet nakoniec krajší...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu