reklama

Rozmýšľam, kam dokážu tvorcovia Superstar posunúť hranice vkusu?

Budem sa už len opakovať, no nedá mi. Myslela som si, že po odznení nepríjemného dojmu z kastingov ma už tvorcovia zábavnej relácie Superstar ničím neznechutia. Omyl. Včerajší výsluch superstáristov na detektore lži predčil všetko, čo som doteraz pri sledovaní tejto relácie videla. Posadiť súťažiace deti do miestnosti, kde ich dvaja nepríjemní muži podrobujú hlúpemu výsluchu pripomínajúcemu metódy neslávne známej ŠtB s cieľom deti ponížiť, vystrašiť a dokonca donútiť klamať, presiahlo hranice akéhokoľvek vkusu... Asi si naozaj úplne zbytočne kladiem otázku, kam až dokáže scenár a dramaturgia zájsť, aby ma šokovali, nahnevali alebo sklamali...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (234)

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu