reklama

Kamienky v orloji

Občas sa môj život podobá hojdačke. Nie tej bežnej, na ktorú sa dajú posadiť aj malé deti, ale tej bláznivej, ktorá sa dokáže otočiť okolo svojej osi. A ja sa vtedy ocitám v jej najvyššom bode zavesená dolu hlavou, všetko podo mnou sa zdá vzdialené a akési naopak a ja len tak visím a želám si, aby som sa vrátila znovu na zem a bolo všetko ako predtým. Viem, viem, nič nemôže byť ako predtým..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Vždy som závidela ľuďom, ktorých život plynul hladko ako dobre namastený stroj, zatiaľ čo v tom mojom to občas škrípe a piští, ako keby do kolies niekto nasypal hrubý piesok. Vždy som závidela takým ľuďom, no ty si mi povedal, že potom by som zrejme nenapísala ani čiarku, pretože by nebolo o čom, a že tie svoje zavesenia dolu hlavou a ostré kamene mám vítať, pretože práve klopýtnutia, chyby a pády ma robia vnímavejšou pre ľudské osudy...

Oponujem ti, že o smutné skúsenosti som nikdy nestála a ty sa mi smeješ, vraj kto o ne stojí, ale zatiaľ čo iní sa s nimi vysporiadavajú mlčky, krikom, plačom, alebo hromžením, ja som dostala do vienka dar slova a dokážem sa z toho vypísať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfam, že som sa na dlho vypísala.

Dúfam, že aspoň chvíľu nebudem vysypávať kamienky z orloja.

Dúfam, že konečne prišiel čas na rozprávky...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu