reklama

Nevadí...

"Mami, nevadilo by ti, ak by sa deti hrali s touto morskou penou?" spýtala sa ma dcéra v siedme daždivé ráno v poradí. Fľochla som na kúsok morskej peny v jej rukách a prikývla. Dcéra s deťmi vyhmatla to najhoršie počasie na prázdniny. Už týždeň v kuse lialo, deti boli otrávené ako muchy a my sme boli v koncoch s našou fantáziou. "Daj im to, aspoň sa na chvíľu zabavia," súhlasila som...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

"Ale oni sa s tým hrajú tak, že to celé rozdrobia," upozornila ma dcéra opatrne.

"Nevadí," povedala som s úsmevom. "Keď rozdrobia, pozametáme!"

Svoje "nevadí" som prehodnotila hneď po pol hodine. V živote by mi nenapadlo, že morská pena má takú priľnavú schopnosť. Malé biele guľôčky, ktoré padali deťom z rúk, sa usadzovali všade. Na podlahe, na koberci, na posteli, na oblečení, dokonca aj na nohách nábytku. Mala som pocit, že popierajú aj fyzikálne zákony, na princípe ktorých pracuje vysávač, pretože, keď som na ne neskôr v návale upratovania vlietla, prichytávali sa na stenách trubice a po vypnutí vysávača vypadávali radostne von.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Toto kto vymyslel?" hromžila som, keď som lietala po byte doslova ako bosorka na metle. Boli nezničiteľné!

Po mesiaci dcéra s deťmi odletela preč.

Niekoľko dní som nedokázala vkročiť do detskej izby, pretože mi pohľad na drobnú zabudnutú ponožku, formičky do piesku a encyklopédiu o pavúkoch, ktorú malý všade ťahal so sebou, sťahoval hrdlo. Včera som sa konečne odhodlala a zašla tam poupratovať. Spod kresla som vymietla dve žlté lentilky, malú kartu pexesa a niekoľko bielych polystyrénových guličiek.

Ach, ako rada by som dnes zopakovala svoje "nevadí".

keď prší :)
keď prší :) 
Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu