reklama

Pohánkový čas

Tú pohánku som mala kúpenú už niekoľko mesiacov a dôsledne som ju prekladala z poličky na poličku. Aj keď je chutná. Aj keď je zdravá. Dnes som si povedala: "Nastal jej čas! Vyzerá tak jesenne!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

A tak som si urobila pohánkové rizoto. Úplne jednoducho. Jeden diel pohánky, dva diely vody. Uverené presne ako ryža. Prichutené vegetou, cesnakom a soľou.

Na inej panvičke som na troche oleja spenila šampióny a kocky údeniny (samozrejme, údenina nie je podmienkou). Pridala som uvarenú pohánku a všetko spolu ešte prehriala.

Rizoto som prizdobila lyžičkou kyslej smotany a čerstvým kôprom. Áno, áno, ten kôpor som mohla posekať na drobnejšie, ale z tej smotany sa mi už vyberal ťažko :)

Čas prípravy dvadsať minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výsledok? Mňam.

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu