reklama

Dôverne známa

Mám rada všetky druhy zeleniny, nie však všetky druhy polievok. Brokolicová krémová však od istého času tróni na vrchole môjho rebríčka. A pritom som ju objavila len nedávno :) Brokolicu som robievala vždy ako prílohu k mäsu, zapakanú so syrom a vajíčkom, prípadne som pár ružičiek hodila do obyčajnej zeleninovej polievky. Po jednej návšteve u sestry som si zamilovala krémovú polievku. Ja viem, že ju asi všetci poznáte, ale napadlo mi, či ju robíte tak ako ja :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Takže - menšia brokolica rozobraná na ružičky, väčší zemiak, malá cibuľa, strúčik cesnaku, jedna kocka bujónu, kúsok masla.

Zeleninu hodím na maslo, mierne podusím, podlejem vodou, pridám kocku a varím do mäkka. Keď je to hotové, švacnem to do mixéra. Vznikne skvelá krémová polievka, ktorú podľa potreby rozriedim zvyškom vývaru. Moja sestra do nej zatrepe aj sladkú smotanu, ja ju robievam bez smotany.

Navrch dávam opečený chlebík, alebo tvrdý syr.

A vy?

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu