reklama

Peter Bondra v reklame

Voľakedy sme mali jeho podobizne rozvešané po celej detskej izbe. Môj syn ho miloval od momentu, ako sa začal zaujímať o hokej. Keď mi o ňom prvý raz povedal, myslela som si, že je to ruský hráč. Alebo Kanaďan. Lebo bol taký skvelý...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Neskôr sa stal ikonou pre mnohých ľudí. Nielen pre fanúšikov hokeja.

Pre malých chlapcov bol hokejovým Bohom, pre športovcov veľkým idolom.

Dnes sa na mňa díva z televíznej obrazovky z reklamy, ktorú pre neho vymyslel multimediálny operátor. Možno si poviete, no a? Prečo by hviezdy nemohli účinkovať v reklamných šotoch alebo v kampaniach. Iste, môžu. Lenže...

V tejto spomínanej sa "dozviete", čo bol najhorší hokejový zážitok Petra Bondru.

Po Petrových slovách o "zmeškanom" góle v dueli Československo - Sovietsky zväz mi zostane už len smutno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie preto, že ten gól malý Peter "údajne" zmeškal, pretože si musel odskočiť.

Ale preto, že sa takýto človek ocitol v takej nedôstojnej reklame...


Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu