reklama

Skúste o tom pouvažovať

Slnko a náš park s čerstvou smaragdovo-zelenou trávou. Prechádzame sa so psom v blízkosti školy, kam chodili aj moje deti. V parku pobehujú prváčence, druháčence a štvrtáci. Ale to sa dozviem až vtedy, keď moje psíča zamieri k trom dievčatkám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Sú rozložené v trávičke, ako keby mali piknik. Ružové bundičky im slúžia namiesto deky. Dokonca si čítajú rozprávkovú knihu. Úsmev mi sadne na tvár, keď zistím, že je to moja kniha o ružovej veľrybe. Pristavím sa pri nich a priznám sa ku knihe. V ústrety mi letí jeden hanblivý pohľad, jeden začudovaný a jeden veľmi odvážny.

"Vy píšete knihy?" spýta sa odvážna. "A môžem pohladkať vášho psa? A môžem ho naháňať?"

"Môžeš," prisvedčím. Chvíľu sa naháňajú a potom sa ku mne vrátia.

"Aj ja by som chcela raz napísať knihu. Napríklad o chlapcovi, ktorý si predstavoval, že je hrdinom kníh a potom aj bol. Chápete?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chápem.

Má dlhé tmavé vlasy a premýšľavú tvár. Spýtam sa jej, koľko má rokov. Prezradí mi, že je štvrtáčka.

"Aj si tie vaše knihy ilustrujete?"

"Nie, ja neviem kresliť."

Zdá sa, že som stratila zopár bodov.

"Je to úplne super, ak si spisovateľ aj ilustruje knihu, veď on to celé pozná najlepšie, nie?" povie skoro prísne. "A ozaj, nenapísali by ste nasledujúcu knihu ako denník? Akože si nejaké dievča píše denník. Akože žije len s mamou a tá mama si niekoho nájde a to dievča toho nového nechce, tak robí tej mame zle a ona si ho potom nevezme!"

Už som sa stretla s požiadavkou, že mám písať o ľadovom medveďovi, alebo o chlapcovi, čo má motorku. A ak nie motorku, tak aspoň skate. Ale o rozvedenej mame, čo má milenca? Videla, že som zaváhala, tak pridá: "Skúste o tom pouvažovať!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skoro som umrela...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu