reklama

pár sekúnd

- Prosím vás, mladá pani, prevediete ma cez cestu? - ozve sa vedľa mňa trasľavý hlas zošúverenej starenky. Ochotne prikývnem, starká si preloží barlu do druhej ruky a pevne sa chytí môjho predlaktia. Máme zelenú, no ja akosi váham vykročiť. Neviem odhadnúť čas, za ktorý by sme to celé spolu prebatkali...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

- Chvíľu vydržíme, - upokojujem starenku a vysvetľujem jej, že tá zelená už svieti pridlho a každú chvíľu padne červená. Starenka sa na mňa pozrie múdrymi a trpezlivými očami. - Veď ja mám času dosť, - prikývne. Moje slová sa naplnia, padne červená. Zvuky motorov zamrmlú. V tom okamihu vkročí na prechod mladé dievča a beží cez zebru. Vzduchom sa rozozvučia nahnevané klaksóny áut. Starká mi prudko zovrie rukáv.- Ponáhľa sa... len aby raz nemala príliš veľa času, - zašemotí a ukáže na bežiace dievča.Zvedavo sa na ňu pozriem.- No... potom tam... na vozíku... keď ju čosi prejde. Aj môjho vnuka prešlo... pár sekúnd a... - Nedokončí...Chýbajú mi slová rovnako ako jej...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu