reklama

upratovanie...

Pred pár dňami som upratovala. Teda, nie že by samotný tento fakt stál za zaznamenanie, no stala sa mi pri tom zvláštna vec...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

V snahe zbaviť sa omrviniek na stolíku zhrnula som z neho obrus a išla ho vyprášiť na balkón. Presnejšie - dva obrusy. Jeden malý a jeden veľký. A pod tým menším zostali ukryté moje drobné náramkové hodinky.

Pocítila som ich v prstoch sekundu predtým, ako som sa vyklonila z balkóna. Stačil jediný pohyb a leteli by oblúkom z obrovskej výšky na betón pod našim domom. Samozrejme, že som si vydýchla. Mám tie hodinky rada.

A zároveň mi napadla zvláštna paralela.
Že sústredením sa na malé nedostatky, môžeme občas rozbiť niečo oveľa vzácnejšie...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu