reklama

Povedal si mi, že zaľúbenie je len chémia...

Sedela som oproti tebe, dívala sa ti do roztancovaných očí a bola pripravená búrlivo oponovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

A potom som si spomenula, že sme boli do seba zamilovaní po prvom pohľade, nič sme o sebe nevedeli, nepoznali nič z toho otrepaného "bláznivý, nekonvenčný, sarkasticky úprimný, s láskou k prírode a k ženám..." "veselá, nežná, inteligentná, so zmyslom pre rodinu a humor..." ty si jednoducho povedal niečo vtipné a ja som sa na celé kolo rozosmiala a boli sme jasní. Stretávame sa len sporadicky, no nech je medzi nami akákoľvek vzdialenosť a nech je to po akomkoľvek dlhom čase, vždy je to pri stretnutí rovnaké. Stačí, že na moment zmĺkneme a... Asi preto sa zakaždým snažím veľa rozprávať a ty sa lúčiš bozkom na moju ruku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tomto našom poslednom som ti povedala, že nám to takto môže vydržať celý život a ty si sa zasmial a pridal, že s tým presne počítaš.

Neprekračujeme hranice, možno, aby sa to zvláštne čaro nezotrelo, ty tvrdíš, že by sa nestalo nič, že je to aj tak len chémia a ja sa bránim, pretože aj chemické pokusy niekedy môžu skončiť výbuchom :)

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu