reklama

delete memory...

Učil si ma zabúdať, nevracať sa k spomienkam, nemyslieť na minulosť a ja dodnes neviem, či si to robil preto, že si na moje spomienky tak trochu žiarlil, alebo si mi naozaj chcel dobre...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Tvrdil si mi, že si sa naučil mazať pamäť, nevracať sa k veciam, ktoré ťa boleli, no najmä - nevracať sa k prežitým láskam, a ja som ti hovorila, že ak sa naučím zabúdať, vylejem s vaničkou aj dieťa, že so zlými spomienkami zahubím aj tie dobré.

Smial si sa mi a tvrdil, že môžem zabudnúť na všetko okrem teba.

Zaujímavé...

Nakoniec sa ti to podarilo...

Naučil si ma zabúdať...

A v prvom rade na TEBA...

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu