reklama

Sprofanovaná romantika

"Mám pocit, že už neviem písať pekne," posťažovala som sa nedávno kamarátke. "Z mojich slov sa vytratila romantika. "Skús sa zamilovať, uvidíš, ako ti to pôjde," podpichla ma kamoška. "Nie, nie, v tom to nie je," oponovala som jej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (87)

"Ten môj sterilný prístup k romantike súvisí skôr s podvedomým strachom, že ma niekto za také písanie vysmeje..."

"Máš pravdu, dnes sa to už moc nenosí!" pritakala mi.

Zamyslela som sa nad tou jej poslednou vetou.

Naozaj sa zamilovanosť, láska a romantika dnes už "nenosia"?

V poslednej dobe sa to tvorcovia presexualizovaných seriálov, ktoré okolo tej skutočnej lásky nešli ani z rýchlika, snažia podsunúť. Snažia sa to podsunúť aj niektorí samozvaní kritici, ktorí ohŕňajú nos nad zamilovanými románmi. Medvediu službu urobili romantike sladké mexické, argentínske a brazílske telenovely. S romantikou sa odrazu začali spájať stupidné dialógy a stupidné scény z týchto seriálov. A tak sa do mnohých kníh a pôvodných seriálov presunula nevera, sex, plytké a povrchné vzťahy. Vraj to dnes letí. Vraj si to ľudia žiadajú. Vraj je to obraz doby... Hmmm... Na trhu dominujú knihy o zločinoch a láska sa presunula k upírom :) Ako keby tá prostá - ľudská odrazu nemala v našich knižniciach miesto. A pritom túžba po nej je v každom z nás. Rovnako ako túžba po romantike.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda, že je dnes to slovo také sprofanované.

Škoda, že sa z neho mnohí vysmievajú.

Svet je s ňou naozaj krajší :)

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu