reklama

Zvonkohra

Vonku pofukuje svieži vetrík a niekomu na balkóne cinká zvonkohra. Pripomenie mi more, jeden film, kde bolo množstvo zvonkohier, a jedno tmavooké dievča, ktoré sa smeje ako zvončeky. A ešte jednu dovolenku. Bolo vtedy leto, vo vzduchu vôňa mora, krivoľaké uličky zaplavené kvitnúcimi rododendrónmi a vedľa mňa muž, ktorého som nemala rada.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Zvláštne, išla som s ním k moru, aby sme niečo opravili, a všetko sa tam definitívne pokazilo. Žiadne more nemá silu odplaviť nánosy zlých spomienok a skúseností.

A predsa mi tá dovolenka v niečom pomohla. Rozhodnúť sa. A odísť. Radšej rozchod ako nepretržitá agónia výčitiek, pocitov nevôle, hádok a udobrovaní a stále častejšie sa opakujúcej otázky: Má to vôbec zmysel? Takto som to predsa nechcela! Na lásku treba dvoch a keď jeden z dvojice neľúbi, načo v tom pokračovať? Rozišli sme sa a mne zostala z tej dovolenky pri mori zvonkohra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krehká a čistá. Ako vyumývaná morom a vybielená slnkom. Ako čas, ktorý nastal potom. Svieži a nový. Bez neho a jeho zotročujúcej lásky. Občas si treba v živote poupratovať. Aby sa človek mohol nadýchnuť a vykročiť ďalej.

Dnes pofukoval vonku čerstvý vetrík a niekomu na balkóne cinkala zvokohra.

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu