reklama

Aspoň o hodinu predbehnúť život

Vladimír Majakovskij raz povedal, že skutočná poézia musí vždy aspoň o hodinu predbehnúť život. Niečo na tom je. Je krásne zaznamenať do veršov čosi, čo sa ešte len stane. Alebo čosi, čo pretrváva. Alebo čosi, na čo sa nezabúda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnes je Svetový deň poézie, tak som zablúdila do svojich poznámok a našla v nich toto:

Na stole hodiny, čo odbíjajú lásku.
Zrniečka piesku padajú do tmy s nami.
Viem, že si bol. Odpovedz na otázku:
Bola som? Alebo len snilo sa mi?

Na rukách nosím našu pomiešanú vôňu
a v ušiach znejú tvoje nežné slová.
Povedz mi, drahý, mám sa pobiť o ňu?
O lásku, čo bude bolieť znova?

Sedím nad tou básňou a rozmýšľam, či je tam aspoň kúsok tej Majakovského myšlienky.

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu