reklama

Detské odpovede

Milujem rozhovory s deťmi. Majú neopakovateľné čaro a neopakovateľnú logiku. Ako ten nedávny v parku. Ty sa naozaj voláš Mária? spýta sa ma malý špunt z vedľajšieho vchodu. Má asi šesť rokov, blonďavé vlásky, ružové pumpky a super sandále. No a samozrejme, nalakované nechtíky na nohách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

"Áno, prečo sa pýtaš?" spýtam sa veselo.

"No, videla som to napísané na tvojej knihe, ale nevedela som, že sa tak voláš."

Milujem detské odpovede. Znovu sa usmejem, keď sa s úplnou samozrejmosťou pripojí ku mne a k môjmu psovi, ktorého predtým pobozká na hlavu.
"Máš pekné vlásky," pochválim ju po chvíli.
"To je svetloplavá farba," prikývne.

Cítim sa skoro zahanbene, že som to nevedela :)

"Moja mama má plavé, ale minule jej ich kaderníčka zafarbila na zeleno."
Predstieram zdesenie. "Tak to bola ako vodník."
Začudovane sa na mňa pozrie.
"Nie, bola len nešťastná."

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu