reklama

Nikto z nás nepozná deň ani hodinu

Prišla jeseň. Moje najobľúbenejšie obdobie. Tohtoročná mi priniesla nečakaný smútok a stratu. Ešte viac podčiarkla bolestnú vedomosť, že nikto z nás nepozná deň ani hodinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dnes mi jedna priateľka napísala mejl, v ktorom použila spojenie, že keď bude stará, splní si svoj sen. Dívam sa na hodiny, ktoré odmeriavajú sekundy môjho života. Takto pred rokom som každú nasledujúcu dostala do daru. Viem to. Stačilo málo a moja rodina by si vypočula smutné konštatovanie, že sa "nedalo nič robiť."

Budím sa do dní, v ktorých si zrazu uvedomujem každú sekundu. Každý východ a západ slnka, každý závan vetra, úsmev ženy na pošte, prvé kroky susedovho syna, kĺzavý beh čiernej sídliskovej mačky, dotyk šálky s voňavou kávou, piesne môjho obľúbeného cédečka, každý hlt vody či sladkého ovocia. Každý rozhovor s priateľmi, prechádzku, slová detí a úsmev vnúčat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale najviac minúty, keď si môžem plniť svoj sen a písať.
 
Neodkladajte svoje sny.

Nikto z nás nepozná deň ani hodinu...

(Venované)

Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu