reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x
reklama

lebo medveď :)

Neprečesané herečky :)

Mária Lazárová

Neprečesané herečky :)

Prednedávnom som sem napísala postreh, že je smiešne, ak herci pijú kávu alebo čaj z prázdnych šálok, jednoducho, vidno to na pohybe ruky, na ohybe zápästia. Ak by si takým spôsobom priložili plný pohár k ústam, určite by sa obliali :) Rovnako mi je smiešne, keď odchádzajú (zo záberu) s prázdnymi kuframi namiesto plných. Ja viem, narobili by sa, ale zdvihnutie prázdneho kufra sa dá naozaj ľahko spoznať. No a teraz som si všimla ďalšiu vec - niektoré herečky (najmä tie lokňavé :) nie sú prečesané za celý seriál, či film. Vyzerá to tiež zvláštne. Zastriekané kilami laku, na pohľad dokonalé, ale v živote neuveriteľné :) Ráno, naobed, večer - stále tie isté lokňe :) Ako napríklad mladá Pocisková v Búrlivom víne :)

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 409x
  • 7
Len dve veci sú nekonečné

Mária Lazárová

Len dve veci sú nekonečné

Nedávno som dostala od môjho syna psíča. Vraj, mami, bude ti veselo, pozoznamuješ sa s ľuďmi, vypočuješ si rôzne príbehy, budeš na čerstvom vzduchu. Mal pravdu, nielenže zažívam zaujímavé stretnutia, ale aj novú radosť. Lenže psíča nie je len hra. Sú to aj povinnosti. Napríklad, zahlásiť ho na miestny úrad. Tak som sa tam vybrala...

  • 7. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 732x
  • 37
neželané želania

Mária Lazárová

neželané želania

Dnes v noci vraj padali meteority, moje romantické srdce však premohla únava, a tak som zaklapla budík, prehodila sa na druhý bok a spala ďalej. Želania, neželania... Aj tak ma kamarát na Nový rok varoval, že mám byť so želaniami opatrná, vraj sa zvyknú splniť aj tie neželané. Teda, neželané asi nie, keď si ich želáme, skôr, že sa splnia neželane. (Posledné slovo je bez dĺžňa, čo je jasný dôkaz toho, že občas záleží na dĺžke... teda samohlásky :)

  • 4. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 280x
  • 77
reklama
SkryťZatvoriť reklamu