reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x
reklama

dobrú chuť :)

Dôverne známa

Mária Lazárová

Dôverne známa

Mám rada všetky druhy zeleniny, nie však všetky druhy polievok. Brokolicová krémová však od istého času tróni na vrchole môjho rebríčka. A pritom som ju objavila len nedávno :) Brokolicu som robievala vždy ako prílohu k mäsu, zapakanú so syrom a vajíčkom, prípadne som pár ružičiek hodila do obyčajnej zeleninovej polievky. Po jednej návšteve u sestry som si zamilovala krémovú polievku. Ja viem, že ju asi všetci poznáte, ale napadlo mi, či ju robíte tak ako ja :)

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 267x
  • 14
Pohánkový čas

Mária Lazárová

Pohánkový čas

Tú pohánku som mala kúpenú už niekoľko mesiacov a dôsledne som ju prekladala z poličky na poličku. Aj keď je chutná. Aj keď je zdravá. Dnes som si povedala: "Nastal jej čas! Vyzerá tak jesenne!"

  • 20. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 8
Mám rada experimenty

Mária Lazárová

Mám rada experimenty

Občas sa mi stane, že nemám chuť na nič. Alebo, že nemám v chladničke všetko to, na čo mám chuť. Alebo, že sa mi len chce experimentovať. Ako dnes. Na počítači rozpracovaná kniha, od ktorej odbieham raz k práčke, inokedy k olympiáde, (čo ak by tí naši predsa len...) potom zase na balkón zvesiť to, čo je už vyschnuté, a vyvesiť to, čo sa práve dopralo. Komu by sa chcelo stáť pri šporáku a variť zložité jedlo?

  • 10. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 8
Cestovinový šalát s broskyňami, alebo bez cestovín ani deň

Mária Lazárová

Cestovinový šalát s broskyňami, alebo bez cestovín ani deň

Po úspechu mojej rezancovej štrúdle, (viď skvelá diskusia, kde nájdete aj ohromujúci recept jany j. wenning na vyprážané kvargle) prikladám posledný rodinný recept tohto roka :))) Ilustračka je z našich minuloročných Vianoc a je na nej klasický zemiakovo-majonézový šalát so zeleninou. Ten pozná zrejme každý z vás, preto sa nebudem s receptom trapne opakovať :) Takže, nasleduje ten cestovinový :)

  • 29. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 955x
  • 135
Lahodná tvarohová štrúdľa s rezancami

Mária Lazárová

Lahodná tvarohová štrúdľa s rezancami

Viem, že ste prejedení a mne sa tiež už tri dni snívajú zlé sny od všetkých tých jedál, čo som do seba natlačila, musím si pozrieť snár, čo znamenajú, aby som sa nebála najbližší rok. Napriek tomu prikladám jeden recept, ktorý som vyskúšala prvý raz a ktorý sa podaril naozaj skvele. Kto vie? Možno do Silvestra vyhladnete, alebo sa vám bude hodiť niekedy inokedy :) Dobrých tarohových štrúdiel nie je nikdy dosť :)

  • 27. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 735x
  • 188
reklama
Kapustnica siedmich vôní

Mária Lazárová

Kapustnica siedmich vôní

Milujem jedlá z kyslej kapusty a Vianoce bez kapustnice by u nás neboli tými pravými Vianocami. Ja kapustnicu varievam deň dopredu, aby sa všetky vône a chute mali čas spojiť :) Tú svoju som si nazvala kapustnicou siedmich vôní :) Nikdy mi doteraz nenapadlo uverejniť na blogu recept, dnes mi však kuchyňa rozvoniava tak nádherne, že som neodolala :) Buďte zhovievaví, je to moja premiéra:) Uff, len ako sem vložiť fotky :)

  • 23. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 436x
  • 60
reklama
SkryťZatvoriť reklamu