reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Lazárová

Mária Lazárová

Bloger 
  • Počet článkov:  299
  •  | 
  • Páči sa:  6x
reklama

smiech je liek

Moja kamarátka Lyda, alebo kniha so zľavou

Mária Lazárová

Moja kamarátka Lyda, alebo kniha so zľavou

Nedávno som sa stretla s kamarátkou Lydou. Áno, s tou, s ktorou sme sa nevideli presne sto rokov. "To nemyslíš vážne, že ty píšeš a ja o tom nič neviem," vyhŕkne, keď sa vystískame a sadneme si v parku na lavičku.

  • 28. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 9
O ženách a mužoch, alebo stretnutia po rokoch

Mária Lazárová

O ženách a mužoch, alebo stretnutia po rokoch

Minulý rok som bola so synom na predstavení Caveman. Skvelá "one man show" o rozdieloch medzi pohlaviami, o láske a komunikácii, o tom, prečo muž po príchode domov mlčí a žena nepretržite rozpráva,  prečo muži nevedia chváliť a prečo to ženy stále očakávajú, a tiež o tom, ako sa pri stretnutí správajú dve ženy a ako muži... No a práve to posledné som zažila v priamom prenose :)

  • 26. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 039x
  • 24
Všetko je to o koncovke :)

Mária Lazárová

Všetko je to o koncovke :)

Dlho som rozmýšľala, čo rozhodlo o našom vypadnutí z boja o medaily. A potom som na to prišla. Všetko je to o koncovke. Veď sa na to pozrite :)

  • 13. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 439x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu